Dažniausiai užduodami klausimai

Perkant prekes internetu, galima sumokėti per elektroninę bankininkystę naudojant „Paysera“ mokėjimo paslaugą. Pasirinkus prekių atsiėmimą parduotuvėje (Aušros vartų g. 13, Vilnius) ir perkant vietoje, galima atsiskaityti grynais ir kortele.

Visos prekės siunčiamos per „LP Express“, arba „Omniva“ siuntų tarnybą, todėl galite jas užsisakyti į bet kurį „LP Express“ arba „Omniva“ paštomatą arba Jums tinkantį pašto skyrių.
Galite atsiimti užsakytas prekes parduotuvėje „Muzikumas“ – taip siuntimas nieko nekainuos nepriklausomai nuo krepšelio sumos. Parduotuvės adresas: Aušros vartų g. 13, Vilnius.

Jeigu krepšelio suma neviršija 20 Eur, siuntimo kaina yra 2 Eur (Lietuvoje). Jei prekė viršija 20 Eur, prekes išsiųsime nemokamai.

Pristatymas Lietuvoje dažniausiai trunka 2-7 darbo dienas, jei Jūsų užsakomą prekę turime parduotuvėje.

Taip. Galimi ir individualūs užsakymai, tačiau tuo atveju prekės gali tekti palaukti nuo kelių savaičių iki 2 mėnesių. Jei paaiškėtų, kad iš tiekėjų užsakyta prekė neatkeliaus, sugrąžinsime pirkėjui pinigus

Siūlome vesti atlikėjo vardą arba grupės pavadinimą ir tuomet albumo pavadinimą. Galima ir atvirkščiai – norimą prekę, jei tokia yra mūsų asortimente, vis vien surasite.

Jeigu pristatymo išlaidos tenkina pirkėją, tuomet taip.

Tuo atveju, jei prekė yra brokuota dėl gamybinės klaidos, susisiekite su mumis info@muzikumas.lt arba parašykite žinutę mums į Facebook: https://www.facebook.com/Muzikumas/
Pasitarę prekę pakeisime nauja, pasiūlysime alternatyvą arba grąžinsime pinigus. Jei atlikote mokėjimą per elektroninę bankininkystės paslaugą „Paysera“ ir norite susigrąžinti pinigus, prašome atsiųsti savo duomenis ir nurodyti banko sąskaitą.

Taip. Parašykite mums info@muzikumas.lt arba į Facebook: https://www.facebook.com/Muzikumas/ ir dėl visko susitarsime

Įmanoma, bet geriausia tai daryti atvykus į parduotuvę ir konsultuojantis su pardavėjais:)

Parduotuvė dirba nuo 10 iki 19 h, nuo pirmadienio iki šeštadienio